Domů Obecné Krvavé zboží: Šokující kampaň proti kožené galanterii

Krvavé zboží: Šokující kampaň proti kožené galanterii

Sdílejte

Jsou lidé, kterým nevadí kupovat si kožené zboží. Často si lidé přímo nespojují trpící zvířata a hotový výrobek v obchodě. PETA a Ogilvy & Mather Advertising Bangkok se rozhodli tento „zaslepený“ postoj bojkotovat. Otevřeli falešný obchod v Bangkoku v jednom z oblíbených nákupních center. Do něj vyskládali zdánlivě velice luxusní kožené zboží. Pro každého zájemce však každá věc v obchodě skrývala nepěkné překvapení. Falešné zvířecí maso, krev, či umělé tlukoucí srdce.

KRVAVE-ZBOZI krvave-zbozi-13 krvave-zbozi-12 krvave-zbozi-10 krvave-zbozi-9 krvave-zbozi-8 krvave-zbozi-7 krvave-zbozi-6 krvave-zbozi-5 krvave-zbozi-4 krvave-zbozi-3 krvave-zbozi-2 krvave-zbozi-1